شهید رحمــان بخــشی شیرکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رحمــان بخــشی شیرکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رحمــان بخــشی شیرکلایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام رحمان بخشی شیرکلایی از شهدای دانش آموز شهرستان سوادکوه می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : فتح الله
تاریخ تولد : 1346/07/22
تاریخ شهادت : 1364/11/21
محل تولد : سوادکوه
گلزار شهدای ولوپی سوادکوه
نحوه شهادت : بمباران
محل شهادت : عملیات والفجر 8
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


1- پیام شهیدان انقلاب اسلامی این است که راهشان را ادامه دهیم و نباید بگذاریم که خون مقدسشان پایمان شود و ما هرکدام مسئولیت سنگینی در برابر خون شهداء داریم و باید احساس مسئولیت کنیم و نباید جایشان را خالی بگذاریم.
2- خواهران و برادران عزیز! از شما می خواهم که امام را تنها نگذارید و گوش به فرمان امام باشید و از روحانیت در خط ولایت پیروی کنید. 
3- پدر و مادر خوبم! روز امتحان الهی فرا رسیده، بی درنگ به جهاد برخیزید و با اتحاد و تلاش و کار بیشتر، پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب و اسلام باشید.
4- در همه حال به فکر مسلمین باشید؛ زیرا مسلمین جهان چشم انتظار شما هستند تا آنها را از دست مستکبرین و تمام جهانخواران نجات دهید.
ای امت رسول الله سعی کنید که در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت کنید تا امت اسلام باهم متحد شوند و از مسائل مسلمین آگاه گردند. 
5- در این موقعیت حساس که ایران اسلامی مورد تجاوز شرق و غرب و کشورهای غیر اسلامی قرار گرفته به فرمان امام امت با قلبی پر از مهر و صفا به سوی جبهه شتافتم تا علیه کشورهای جهانخوار به مبارزه برخیزیم. 
6- از برادران و خواهرانم می خواهم که وقتی بزرگ شدند راهم را ادامه دهند و اسلحه مرا که از دستم افتاده، بردارند.
7- مسلمین! بدانید که «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» هر زمینی کربلا و هر روزی عاشورا است.

میثم میثم
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۵۹ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر